    From: Vavel <c...@a...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka, on uciekl ja gonilem
    Date: Tue, 21 Feb 2006 22:57:58 +0100

    Użytkownik Krzysztof Winnicki napisał:

    > To wydaje się być oczywiste, że właśnie tak będzie. Skąd policja ma wiedzieć
    > czy nie podałeś
    > np. przypadkowego numeru rejestracyjnego ?
    >
    > Wg mnie nie miałbyś szans.

    stad ze gosciu ma to lusterko rozbite. Gdyby zajechali do niego w ciagu
    np. 2 dni to na pewno nadal mialby je rozbite. Poza tym obok mnie
    siedziala moja dziewczyna,ktora moglaby byc swiadkiem i potwierdzic,ze
    auto o numerach rejestracyjnych uczestniczylo w tej stluczce...
    ja sam sie domyslam,ze moje szanse byly nikle.Od razu mowie,gdyby gosc
    sie zatrzymal na pewno bym odpuscil,ale on sie wcale nie zamierzal
    zatrzymac ze wzgledu na mnie. Ja od razu to tym zajsciu dalem po
    hamulcach a on stwierdzil,ze w lusterku widzial,ze auto jakies sobie
    pojechalo,wiec poniewaz "caly czas jada samochody to on sie nawet nie
    zatrzymywal"...
    Grzegorz