  • Data: 2003-05-13 13:02:07
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a polisa ubezpieczenia
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Monika napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz obowišzku przekazywać czegokolwiek - z grzeczności możesz dać ksero
    > polisy - ale i tak nabywcy się nie przyda, bo przed zarejestrowaniem musi
    > sam ubezpieczyć auto - twoja polisa nie rozcišga się na niego.
    > Ty natomiast z oryginałem polisy biegniesz do PZU i liczysz na szybkš
    > wypłatę składi za niewykorzystany okres ubezpieczenia (chyba, że miałeś
    > szkodę - wtedyskładki nie zwracajš)
    >
    > Monika

    Nie dokonca tak jest. Jak ktos kupi samochod to sprzedajacy musi mu dac
    dokumenty w tym rowniez dowod ubezpieczenia OC, a kupujacy ma 30 dni na
    zarejestrowanie nowego auta na siebie i oczywiscie ubezpieczenie go - OC. Ale
    zeby mogl nim jezdzic korzysta z OC sprzedajacego. Sprzedajacy idzie do
    ubezpieczyciela z umowa kupna-sprzedazy i zwracaja mu pieniazki za
    niewykorzystane ubezpieczenie.
    rajusan