  • Data: 2004-12-06 08:41:54
    Temat: Re: sprzedaz dlugu a splata
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/6/2004 9:18 AM, Lori wrote:

    > poważnie?

    Jeżeli mówimy o firmach tzw. windykacyjnych, które zajmuja się
    ściąganiem nalezności masowych, to Robert ma rację - list zwykły + telefon.
    Ja nawet fakturę wysyłam poleconym, ale ja jestem mały - duży to i
    wezwanie do zapłaty wysyła zwykłym i co innego też, polecone, czy zpo
    dopiero jak sprawa nabierze rumieńców.

    Pzdr: Catbert