    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawca nietrzeźwy - jakie roszczenia
    Date: Mon, 18 Dec 2006 14:28:32 +0100

    Użytkownik "redfoxred" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1166446222.949600.237610@80g2000cwy.googlegroup
    s.com...

    > 3. PZU oddało mi 13 000 zł gotówką i wrak, którego wyceniło na 10000 zł
    > 4. na samochód wziąłem kredyt i zostało mi do spłacenia 8000 zł

    troche mi to niepasuje, skoro wziales kreche na samochod to jak pzu tobie
    oddalo kase i wrak?
    przeciez cesje na ubezpieczenie powinien miec bank, ty wogole tej kasy nie
    powinienes widziec, przynajmniej takie mam wrazenie

    po drugie, po co sie godziles na zwrot wraku?

    po trzecie, jesli wziales gotowkowy i dlatego dostales kase i wrak, to jak
    chcesz udowodnic, ze to krecha na samochod, jak zamierzasz dowodzic
    zwiazku?