    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa zameldowania
    Date: Mon, 20 Aug 2007 16:47:16 -0500

    "bartek" <f...@w...pl> wrote in message
    news:factlp$kqf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czy jak sa go wysle na przymusowe leczenie da sie w jakis sposob go
    > wymeldowac?

    nie, bo on tam ciągle mieszka na stałe.

    > czy podczas trwania tej sprawy moge w jakis sposob naklonic sad do
    > wymeldowania mi go ?

    tak, możesz wnieść sprawę o ekmisję, a potem do komornika.
    Lokal zastępczy zapewnia gmina (he he), która go oczywiście nie ma, więc
    zapewniasz go ty.

    > generalnie jest to osoba pijaca, dla mnie grozna nigdy nie wiadomo co mu
    > strzeli do glowy (siedzila w wiezieniu).
    > wprowadzic sie do mieszkania nie moge bo on je zajmuje.

    no zgadza się.

    > nie robi zadnych oplat, czasem pozbiera butelki popracuje na rynku (na
    > alkohol), bardzo rrzadko.

    twoje mieszkanie, ty płacisz. od niego możesz żądać czynszu ewentualnie
    wiedziałas, że kupujesz/ dziedziczysz mieszkanie z lokatorem

    > ja oplacam cale mieszkanie jak pisalam on tylko je zajmuje no i jest
    > klopot.
    > chcialam wlasnie wykorzystac sprawe ktora bedzie we wrzesniu w kierunku
    > wymeldowania jego z mieszkania i wkoncu z mozliwoscia sie tam wprowadzenia
    > lub ewentualnie wynajecia 2-pokoji studentom.
    >
    > czy ktos widzi jakies rozwiazanie ?
    > np[ jesli go skieruja na te badania to da rade jakos go wymeldowac?

    nie da. musisz przejść w sądzie przez ekmisję.