    From: akanid <a...@w...pl.bezspamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa z dłuznikiem
    Date: Sat, 01 Apr 2006 13:50:19 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A to nie komornik powinien szukać, z czego można ściągnąć??

    wiem. chodz ponoc moge mu to zlecic to niby ja mam szukac. jakmu to
    zlecic? co z tego ze ja wiem ze ma telewizor w pokoju i wideo skoro...

    > Ale do rzeczy - "kolega" niczego nie posiada? Nigdzie nie mieszka?

    ...kolega jest na utrzymaniu rodzicow i z nimi mieszka. powie ze tv jest
    rodzicow i po wszystim... na prawde denerwujaca sprawa to jest tym
    bardziej ze te 500zl w calosci pokryoby moje koszty planowanego wyjazdu
    do pracy za granice lub polowe wartosci planowanej wycieczki w gory....

    "kolega" to niepowazny 23 letni czlowiek ktory rznie wszystkich az milo.
    starzy juz tez nie maja do niego sily. potrafil wziac 100zl od matki na
    splate dlugu a 15minut pozniej urzadzc za te pieniadze grilla ktorego
    mialem nieprzyjemnosc byc uczetnikiem. nieprzyjemnosc bo nikt nie
    wiedzial ze taka szopke chlopak odwla. gdy sprawa sie rypla to na
    miescie zobaczyc go tak ciezko ze szok. kanalami chodzi chyba czy jkos
    tak. miasto male i ciezko jest nie widziec kogos na ulicy raz na miesiac
    chociaz.

    pozdrawiam
    akanid