  • Data: 2003-09-09 20:37:08
    Temat: Re: sprawa w sadzie - Zaginiecie paczki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Żadnej ci nie ma nadziei. Daj spokój. Ta kwota wynika z regulaminu, który
    milcząco zaakceptowałeś wysyłając paczkę. Jakby tak nie było, to ja bym po
    zagubieniu paczki powiedział, że tam były diamenty. 2 kg diamentów i poczta
    pada na pysk. Jedyny wyjątek, to gdyby udowodniono, że paczka została
    skradziona. W takiej sytuacji moim zdaniem od sprawcy mógłbyś dochodzić
    udowodnionej straty w pełnej wysokości. Ale od sprawcy jako osoby fizycznej,
    a nie od Poczty. No i jak to zginęło, to nie wiem jak chcesz udowodnić, co
    tam było.