    From: "gizmo" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 23:01:16 +0200

    > Jesli twoja firma jest zarejestrowana w POLSCE wystawiasz FV placisz
    > podatki itp itd a sprzedajesz na niemieckim EBAYU jako oferta z PL to moge
    > ci naskoczyc. Zakladam ze twoj towar ma oplacone cla podatki i podobne
    > pierduty. Olej ich poprostu.

    no wlasnie tak prosto to nie jest do konca, podobno moga mi zalozyc sprawe w
    niemcowni, ale musze miec jedoznacznie okresloe co oni mi moga, bo kara 50
    000EUR nawet jesli do konca realna to nie wyglada zbyt optymistycznie. przed
    polskimi sadami mam jeszcze jakies szanse (bo tak naprawde to sie
    konkurencja uczepila i tylko szukaja powodu zeby mnie uwalic) ale tam w
    niemczech to cholera wie jak z tymi sadami.

    > Handel to ciezki kawalek chleba.
    no latwo nie jest ;) zwlaszcza jak twoje ceny zaczynaja wkurw%^$# innych

    pozdrawiam