  • Date: Mon, 27 Apr 2009 20:19:04 +0200
    From: mt <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?

    gizmo pisze:
    > witam
    >
    > mam taki problem, od jakiegos czasu od konkurencyjnej firmy z niemiec
    > otrzymywalem rzadania wycofania swoich ofert sprzedazy z niemickiego
    > ebay i strony internetowej. ostatnio otrzymalem pismo faxem (czy takie
    > doreczenie listu od adwokata niemieckiego sie liczy jako oficjalne,
    > pozatym bylo po niemiecku a powinno byc napisane w jezyku odbiorcy) o
    > tym ze wg nich musze naruszam niemieckie prawo konkurencji (brak
    > regulaminu AGB i cenn brutto)
    > ceny faktycznie musza byc nawet w polsce podane netto i brutto to juz
> [...]

    Jesli twoja firma jest zarejestrowana w POLSCE wystawiasz FV placisz
    podatki itp itd a sprzedajesz na niemieckim EBAYU jako oferta z PL to
    moge ci naskoczyc. Zakladam ze twoj towar ma oplacone cla podatki i
    podobne pierduty. Olej ich poprostu.

    Kiedys mialem podobny przypadek z tym ze z oszolomem z polski Oficjalny
    Przedstawiciel, wydzwanial do mnie az w koncu sie wqrwilem i
    powiedzialem prosto z mostu spierdalaj i wiecej sie nie odezwal.

    Handel to ciezki kawalek chleba.