    From: "Rentier" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa - rozwod
    Date: Fri, 23 Feb 2007 13:15:25 +0100

    > Na separacje i rozwod bez orzekania winy powinienes miec zgode "zony".
    > Jesli ona na wszystko bedzie mowila NIE, to czeka cię dluga i ciernista
    > droga. Zwlaszcza, ze jesli u ciebie mieszka to nie mozesz jej wywalic na
    > bruk. Chociaz i na to jest sposob ... wystarczy sie nie myć i po sobie
    > nie sprzątać :))))))))))))))) to moze sama ucieknie :)
    > Tak wiec najpierw z nią pogadaj ... kawę na ławę. Dopiero potem jak
    > uzyskasz jej stanowisko, to napisz tutaj. Jej pierwsza reakcja moze byc
    > dosc "szaleńcza" :) . Byc moze jak to sobie przemysli, to bedziesz mogl
> [...]
    E, tam, całkiem dobrze powiedziane.

    Mimo wszystko polecam lekturę tego ,co zapodałem w 1 moim poście.
    Mieszkanie jest twoje?Kupione przed ślubem?
    Od biedy możesz w sytuacji bezdzietnej nie upierać się o orzekaniu bez
    winy.W przeciwnym razie, jak żona zobaczy,że ci zależy, wyssie z ciebie
    wszystko.Albo co najmniej sporo.
    Masz coś już na boku?
    W sensie nowej laski oczywiscie. Jeżeli tak,to złaź głeboko do podziemia.
    Podaj max szczegółów, bo rozwiązań twojego problermu jest kilka.
    R.