  • Data: 2004-02-12 14:35:50
    Temat: Re: spółdzielnia, gaz i kubatura łazienki (trochę długie)
    Od: "Adrian Ł" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Podczas okresowej kontroli w roku 2003, polegającej na sprawdzeniu stanu
    > technicznej sprawności: instalacji gazowych oraz przewodów kominowych w
    > budynku w mieszkaniu XXX, stwierdzono następujące nieprawidłowości:
    >
    > - Obniżony sufit w łazience - powoduje zmniejszenie kubatury łazienki

    Witam
    U mnie bylo tak przyszla kontola i stwierdziła zabudowany otwor miedzy
    łazienka a WC
    wstawiony pawlacz i luka wentylacyjna o przekroju jakies 50x15cm .
    Komisja ustnie nakazała rozebrac ten pawlacz
    a ja sie go pytam jaki przepływ blokuje skoro wlot do pionu wentylacji jest
    jakies 20x30 cm??
    Na tym sie sprawa skonczyla.
    Braklo mu argumentow i rozbiorka okazala sie zbedna.

    NIe znam zasad wg jakich oni postepuja - bo jakby dal sobie czlowiek wmowic
    to trzeba by faktycznie przerabiac lazienke.

    Wiec walczyc niech Ci przyjda na ponowna komisje, i niech Ci udowodnia
    zagrozenie powodowane tym obnizonym sufitem

    Pozdrawiam Adrian