  • 1. Data: 2004-05-28 10:00:28
    Temat: spadek po wdowie
    Od: "X" <d...@p...onet.plnospam>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie spadku, jeśli umiera wdowa, która nie miała dzieci, czy
    należy się spadek (jego część - jeśli tak to jaka?) rodzinie zmarłego męża
    jeśli nie byli nawet w testamencie. Jeśli tak to czy można podważyć te prawo
    odnośnie braku opieki nad tą wdową.
    Pozdr.
    Rom

  • 2. Data: 2004-05-28 13:07:19
    Temat: Re: spadek po wdowie
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "X" <d...@p...onet.plnospam> napisał w wiadomości
> [...]
    > należy się spadek (jego część - jeśli tak to jaka?) rodzinie zmarłego męża
    > jeśli nie byli nawet w testamencie. Jeśli tak to czy można podważyć te

    Nie.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-05-28 13:45:07
    Od: "xmarcel" <x...@W...gazeta.pl>

    X <d...@p...onet.plnospam> napisał(a):

    > Witam,
    > mam pytanie odnośnie spadku, jeśli umiera wdowa, która nie miała dzieci, czy
    > należy się spadek (jego część - jeśli tak to jaka?) rodzinie zmarłego męża

    po wdowie spadek rodzinie meza sie nienalezy
    ale po mezu (pod warunkiem, ze nie mial dzieci) spadek rodzinie sie nalezy
    po polowie zonie i rodzinie.

    pozdro
    xmarcel