    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek
    Date: Wed, 20 Aug 2003 13:25:30 +0200

    Użytkownik "romeo" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhttrk$9c$1@news.onet.pl...
    > Sąd nie rozpatrywał szczegółów.Podzielił mase spadkową po 1/2 dla każdego
    > !!!

    I slusznie....

    Niepotrzebuje pan zadnych wiecej dokumentow, by byc wspolwlascicielem tego,
    czego Ojciec byl wlascicielem.

    Ja wzialbym pod do kieszeni wyrok (prawomocny) i jesli ojciec byl
    wlascicielem
    udal sie doodpowiednich organow by wpisac mnie jako wspolwlasciciela.

    Nastepnie wraz z odpowiednim fachowcem otworzylbym drzwi SWOJEGO
    mieszkania...
    i juz nie staloby puste...

    No ale kazdy odpowiada za siebie...

    Sa jeszcze dwie sprawy..
    Po pierwsze czy podaliscie w sadzie co jest "masa spadkowa ?"

    No i po drugie - przeba sie rozliczyc z US-em.
    jemu juz koniecznie trzeba podac co jest w spadku,
    wycenic, wyliczyc podstawe a od niej podatek.....
    no i go zaplacic......

    Moze gdy siostrzyczka zacznie liczyc dojdziecie do wniosku ze epiej zeby Pan
    jednak wial w ramach tej polowy to mieszkanie...

    Bo wtedy jego artosc do powierzchni 110 m*m nie wchodzi
    (w Panskim przypadki) do podstawy opodatkowania.

    (mozna to siostrzyczce jakis wynagrodzic...)

    Boguslaw