  • Data: 2004-06-23 20:51:57
    Temat: Re: smierc osoby bliskiej
    Od: "bella" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Skulimowski" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:cbcoei$4j9$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > W moim zyciu zdazyla sie nimila sytuacja, bowiem odszedl moj ojciec.
    > Ktos kiedys mi mowil ze w takim przypadku powinna mi przyslugiwac z zusu
    > jakas forma pomocy.

    1) zasiłek pogrzebowy- wypłacany jednorazowo, ale pokrywa koszty pogrzebu
    poniesione przez osobę uprawnioną do takiego zasiłku
    2) renta rodzinna- jeśli jesteś przed ukończeniem 25 roku życia i się
    uczysz, poza tym musisz spełniać szereg warunków przewidzianych w ustawie
    (chyba o emeryturach i rentach coś w tym stylu), ale dokładnie dowiesz się w
    ZUSie

    powodzenia
    b.