    From: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: służba wojskowa
    Date: Wed, 9 Oct 2002 12:11:20 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@tzf.devs.futuro.pl

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3355.000032b8.3da3efdf@newsgate.onet.pl...
    > [ciach]
    > skończyłem juz 28lat, wiem ze musze przeciągnąć tylko nie mam pomysłu jak
    > zrobić;( na pewno musze sie zgłosic do wku bo inaczej grożą mi jakies
    paragrafy
    > i zastanawiam sie co by było gdyby próbowali wreczyc mi bilet a ja nie
    > przyjąłbym go?

    Paragrafy sa i to calkiem ostre :(

    > myslę że prezes mógłby coś takiego napisać, duza firma państwowa
    wydzielona z
    > niej spółka zajmuje sie produkcja zbrojeniową,

    Moze byc - jest jakis punkt zaczepienia, reszta to odpowiednio napisane
    podanie (ale nie liczylbym zbytnio, jak ja sie bronilem to od razu na trzech
    frontach a i tak nic nie dalo - pomogl mi przypadek i pewne "nie wazne i nic
    nie znaczace" schorzenie (a tez bylem zdrowy)). Tylko sie streszczaj...

    > no właśnie, czy dałoby mi coś nagłe zachorowanie (prawdopodbnie lecze sie
    od
    > uzależnienia alkoholowego;)) , czy np wyjazd za granicę? czy wtedy
    procedura
    > nie przeciągnie sie na 2003?

    Dobrze kombinujesz :), sprawdz strony
    http://www.wku.sacz.com.pl/poborowi.html (com.pl !!! :))) - znana firma no
    nie?)
    http://kuba.garaz.art.pl/alternatywa/choroby.htm
    albo jakies inne (o zagranicy poszukaj i o sluzbie zastepczej (wstrzymuje
    pobor, ale grozi Ci odsluzeniem...)). Co do zdrowia: wystarczy, ze B
    dostaniesz... Ja jestem alergikiem - kichalem, jakies wysypki mialem ale
    nigdy nie chcialo mi sie leczyc ("Phi, to ma byc choroba?"). Dostalem
    oczywiscie A. Odwolalem sie ("kregoslup mnie boli", "dusilem sie wiele
    razy", "jestem psychotyczny"!), zrobili mi spirometrie (wydolnosc oddechowa)
    wyszlo na granicy normy. Pan pneumolog (od pluc) obejrzal wyniki i
    powiedzial: "Nie bede ryzykowal dam panu B12. Za rok jak sie nie pogorszy to
    A bedzie". No to musialo sie pogorszyc, no nie ;)... Moze Tobie tez sie cos
    takiego trafi.

    > niestety poleconym

    Bez komentarza.

    Filip Piotrowski