    From: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: służba wojskowa
    Date: Wed, 9 Oct 2002 09:19:26 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@tzf.devs.futuro.pl

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3355.00003237.3da3ccce@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > Pytanie: czy mam szanse unikniecia służby wojskowej (jesli tak to jaką)
    jeśli
    > 1. otrzymałem wezwanie do wku w celu odebrania karty poboru
    > 2. jestem z rocznika 1974
    > 3. w 2001r. otrzymałem odroczenie do 15 list 2002 na wniosek komendanta
    wku po
    > mojej pisemnej prośbie
    > 3. jestem osobą "niezastąpioną" w dużej firmie która jest w trakcie
    > prywatyzacji (uczestnicze w rozmowach z amerykanskim inwestorem)
    > 4. jestem zdrowy (na razie;)))
    > dzieki za wszelkie sugestie
    > adam
    > mam nadzieje ze post nie jest NTG...

    Ad. 1. - Przykro mi :(
    Ad. 2. - Czyli w tym roku skonczyles/skonczysz 28 lat :)... Musisz sie
    postarac jakos przeciagnac cala sytuacje na 2003 - moga Cie powolac jeszcze
    tylko do 31.12.2002. To byla dobra wiadomosc, teraz zla - nie dostaniesz juz
    zadnego odroczenia - wiekszosc (wszystkie?) ma klauzule "nie stosuje sie
    jesli odroczenie spowoduje nie odbycie SW..."
    Ad. 3. - Cos tu smierdzi... Jeszcze ponad miesiac odroczenia a wzywaja po
    "bilet"? Nie znam wojskowych procedur, ale tak chyba nie mozna...
    Ad. 3.bis ;) - Jesli firma jest panstwowa, ma znaczenie strategiczne (tylko
    co to dokladnie oznacza?) i jej prezes napisze prosbe do komendanta WKU, to
    dopiero wtedy taka prosba MOZE byc rozpatrzona...
    Ad. 4. - Nie ma ludzi zdrowych, sa tylko zle przebadani ;)))

    Wezwanie bylo listem zwyklym czy poleconym (awizo)?

    Filip Piotrowski