    From: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: słup
    Date: Tue, 27 Jan 2004 18:31:03 +0100
    Sender: 3...@a...lublin.pl.invalid

    Użytkownik "MG" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.0000173a.40169159@newsgate.onet.pl...
    > Napotkałam na interesujący kazus i jestem ciekawa co Wy na to.
    >
    > Otóż Xiński jest właścicielem działki, na której stoi potężny słup
    > przekaźnikowy, własność zakładu energetycznego. Słup został tam postawiony
    > latach '60-tych, gdy działka była jeszcze własnością gminy. Po jej
    zakupieniu
    > Xiński postanowił zbudować na tejże działce budynek, i to dokładnie w
    miejscu,
    > gdzie stoi słup. W końcu to moja działka, mogę się budować gdzie chcę -
    > pomyślał.

> [...]

    musi sie dogadac z zakladem energetycznym (dobrze gadac z odpowiednimi
    ludzmi za posrednictwem rozmownicy (koperty) :-(
    dawno dawno temu (potocznie - za komuny)na dzialce mojego dziadka postawiono
    taki slup i nijak niemozemy sie go jak pozbyc, przez co wartosc dzialki
    znacznie cierpi
    prawnie niestety nic sie nie zrobi

    pozdro