  • 21. Data: 2008-09-05 14:21:56
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > twoja wspólnota zagłosowała na "nie"?
    > Macie wy tam jakiegoś prawnika w tej wspólnocie.
    > To albo niech was uświadomi, albo go natychmiast zwolnijcie.
    > Albo to ty bredziesz jak zwykle.

    Czytałem kilka dni temu, że nie ma kar za niezamontowanie nowych
    skrzynek. To prawda?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-09-05 15:41:26
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A są kary za niewpuszczanie byle kogo za domofon?
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2008-09-05 17:09:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9rer1$mmn$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > twoja wspólnota zagłosowała na "nie"?
    > Macie wy tam jakiegoś prawnika w tej wspólnocie.
    > To albo niech was uświadomi, albo go natychmiast zwolnijcie.
    > Albo to ty bredziesz jak zwykle.
    Wiesz, to napisz, podaj źródło, nie wiesz - milcz.
    Od problemów natury osobowościowej i psychicznej są specjaliści.
    Więc powstrzymaj sie od głupich, bezwartościowych komentarzy i marsz na
    terapię.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2008-09-05 17:16:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9qm4v$kf5$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > Na szczęście moja wspólnota zagłosowała NIE i nowych skrzynek nie
    > będzie, chyba, że UE posponsoruje.
    Obawiam się, że prędzej czy później będziecie mieli euroskrzynki czy chcecie
    czy nie.
    http://42.pl/u/X91
    U mnie wymienili, są o wiele gorsze w korzystaniu niż stare, ale cóż...

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-09-05 17:25:05
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    "Stare" stare były dobre (te ładowane od tyłu), "nowe" stare były takie sobie (te
    ładowane od frontu).
    JaC

    -----

  • 26. Data: 2008-09-05 17:32:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9rq1g$7ur$1@news.wp.pl 666 <u...@w...eu> pisze:

    > "Stare" stare były dobre (te ładowane od tyłu), "nowe" stare były takie
    > sobie (te ładowane od frontu).
    Mnie nowe wkurzają.
    Po pierwsze guzik widać przez dziurki, muszę otworzyć, żeby sprawdzić
    zawartość (nie są "skośne").
    Po drugie muszę to robić dwoma rękami, a często mam zajęte jedną czy obie i
    wszystko po to, żeby się okazało, że pusto.
    Po trzecie _każdy_ może wrzucić coś (np. peta). Albo wlać...

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2008-09-05 20:07:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Od problemów natury osobowościowej i psychicznej są specjaliści.
    > Więc powstrzymaj sie od głupich, bezwartościowych komentarzy i marsz na

    znowu ta sama śpiewka.
    Napisz o co ci chodzi.

  • 28. Data: 2008-09-05 20:08:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Po trzecie _każdy_ może wrzucić coś (np. peta). Albo wlać...

    A przez dziurki nie mógł? Musiał z tym petem czekać aż sie pojawi
    szczelina długości koperty?

  • 29. Data: 2008-09-05 21:28:04
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > twoja wspólnota zagłosowała na "nie"?

    Nie! Bo to moje pieniądze są. Chcą nowe/inne skrzynki? Niech sypną kasę.

    *piotr'ek*

  • 30. Data: 2008-09-05 21:31:10
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Obawiam się, że prędzej czy później będziecie mieli euroskrzynki czy chcecie
    > czy nie.

    Czytałeś fragment "Operatorzy niech płacą za skrzynki"?
    Czekamy na sponsora który zapłaci za skrzynki.

    *piotr'ek*