  • Data: 2005-04-04 12:03:30
    Temat: Re: skórka z kota. To nielegalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Lunac wrote:
    > Dość dziwne, ale moze ktos cos wie?
    > Znajomy szukal ostatnio, bo podobno na bole gregoslupa jest rewelacyjna.

    Znajomy niech się leczy najpierw na głowę.

    Pozytywnie na reumatyzm i inne dolegliwości działają wyłącznie żywe
    koty, a nie ich martwe szczątki.

    A jak ma jakieś poważne bóle, to niech się nie bawi w znachora, tylko
    niech idzie do właściwego lekarza. Może potrzebna będzie 'regulacja', a
    może wystarczy kapsiplast.

    > Znalazl kusnierza ktory mu ja sprzeda po 100 zl.

    Podaj mi adres tego kuśnierza. Co się jemu sprzeda >:-(