  • Data: 2004-11-27 10:41:48
    Temat: Re: sklep nie wywiązuje się z umowy..
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sorry, Ty chyba nie jestes rozsadny..

    mowiles o sklepie a nie duzej sieci sklepow, wiec
    jak dla meni to akurat dobre zagranie.
    Mysli Pan ze w jaki sposob dlugi sa odzyskiwane?
    Przeciez gdyby taki ktos przyszedl do oszusta i powiedzial
    "przepraszam, pan mi jest pieniazki winien czy odda mi je pan"
    to by zostal delikatnie mowiac wysmiany.
    Sprawa w sadzie tez nie gwarantuje zwrotu kasy.

    P.