    From: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skladka zdrowotna
    Date: Sat, 14 Jun 2003 21:33:39 +0200

    Użytkownik "Gosc" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bc55cq$lv6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    Re: Oczywiście, to ten przypadek.

    ... logicznie ciagle jest to procentowy
    > wklad wiec niewazne ze ktos na dwie umowy na sume 1000 zl czy jedna umowe
    na
    > ta sama kwote w sumie placi taki sam podatek - wg mnie to jest w porzadku.

    Re : Jeśli mówimy o składkach "od źródła przychodu" DG OF (nie
    wprowadzajmy do tego umów - to zupełnie inna sprawa), to wysokość składki
    (jak doskonale wiemy) nie jest funkcją dochodu, a ilości źródeł. Można
    wszak mieć dłuższy czas straty we wszystkich tych źródłach przychodu, a
    składkę ZUS płacić. Co więc z tym "procentowym wkładem" Szanownego
    Przedmówcy ? A może zgodnie z zasadą "procentowego wkładu" ZUS oddaje w
    takim przypadku składkę zdrowotną zgodnie z "procentową stratą " ?
    AR