    From: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sfalszowanie podpisu na umowie
    Date: Fri, 27 Feb 2004 22:19:09 +0100

    hej!

    1. sprzedaz - przestepstwo sprzeniewierzenia, pozbawienie wolnosci od 3 miesiecy
    do lat 5
    (art. 284 Kodeksu Karnego)

    2. falszowanie podpisu...w sumie to mam problem bo nie wiem jak to sie
    kwalifikuje.
    moze ktos sie znajdzie bardziej doswiadczony na grupie? mi sie jedynie nasuwa
    art. 270 - falszowaie dokumentow (od 3 miesiecy do 5 lat pozbawienia wolnosci)
    ale
    daleko mi od pewnosci...

    ...moze jeszcze jakos to mozna zakwalifikowac, ale jest piatek i juz mi sie nie
    chce :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Konrad