    From: "m...@g...com" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: selekcje do klubów
    Date: Thu, 3 Apr 2008 13:54:33 -0700 (PDT)
    <6...@k...googlegroups.com>
    <ft3auf$7j1$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@2...googlegroups.com>
    <ft3d5q$eg0$3@atlantis.news.neostrada.pl>
    <d...@q...googlegroups.com>
    <ft3fuu$qhg$2@nemesis.news.neostrada.pl>

    On 3 Kwi, 22:35, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:d7f34d6e-a1fc-4961-9268-a8b2caeab409@
    q27g2000prf.googlegroups.com...

    > No widzisz. To czemu wypisujesz, że narusza prawo własności?

    Naruszenie prawa własności jest pojęciem szerszym niż pozbawienie
    prawa własności właściciela. Fakt, że właściciel może korzystać z
    przedmiotu własności nie zmienia faktu, że doszło do naruszenia.
    Właściciel ma prawo korzystać z wyłączeniem innych osób. Ma prawo
    odsunąć od korzytania osoby, w swoim subiektywnym mniemaniu,
    niepożądane.

    Przez fakt uczenienia miejsca miejscem publicznym właściciel nie traci
    swoich praw. Miejscem publicznym jest miejsce gdzie bliżej
    nieokreślona liczba osób może wejść (ma fizyczną możliwość), ale to
    nie znaczy że osoby te mają prawo tam wejść.

    Toteż do naruszenia miru może dojść niezależnie od przeznaczenia i
    faktycznego sposobu wykorzystywania miejsca.