    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: selekcje do klubów
    Date: Thu, 03 Apr 2008 22:35:52 +0200
    <0...@r...googlegroups.com>
    <ft32r3$c8h$3@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6...@k...googlegroups.com>
    <ft3auf$7j1$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <f...@c...googlegroups.com>
    <ft3bq6$205$1@news.onet.pl>
    <3...@r...googlegroups.com>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > To zależy od miejsca. Nie każde miejsce publiczne jest dostępne dla
    > każdego.

    Kazde publiczne jest dostepne dla kazdego.

    Jesli nie chcesz miejsca dostepnego dla kazdego, po prostu nie robisz go
    miejscem publicznym. Tylko zakladasz np. klub seniora, gdzie do wejscia
    upowaznia karta czlonkowska, wydawana w biurze Klubu po zapoznaniu sie z
    regulaminem Klubiu oraz prawami i obowiazkami czlonka Klubu.

    > Uważasz, że masz prawo wejść do teatru, nawet jeśli nie kupiłeś
    > biletu?

    Nie. Ale jak kupie bilet to mas zmnie wpuscic. NAtomiast na odmowe
    sprzedania biletu znasz juz paragrafy.

    > Załóżmy hipotetycznie, że jest jeszcze 10 % wolnych miejsc,
    > ale właściciel teatru zastrzegł, że te bilety będzie sprzedawał tylko
    > emerytom, studentom i członkom Związku Przyjaciół Sztuk Wszelakich.
    > Czy jeśli odmówiono Ci sprzedaży biletu, a mimo to wejdziesz i

    Nie, nie wejde bez biletu,zalatwie to wczesniej i zgodnie z prawem,
    zglosze np. wykroczenie (lub nie zglosze ... ;)

    > odmówisz opuszczenia widowni, to czy można zastosować obronę konieczną
    > w związku z popełnieniem przez Ciebie przestępstwa z art. 193 kk ?

    ROTFL, ja wiem, ze ty chcialbys kjazdego twarda pala po nerkach, ale ja
    nie wchodze bez biletuy, a ty masz klopoty za odmowe sprzedania biletu...