  • Data: 2009-04-01 14:12:21
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 31, 5:52 pm, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > A podałeś mi przepisy świadczące o tym, że jest inaczej?

    to przyjmijmy na chwilę Twój punkt widzenia i pozwól, że zadam
    pytanie.
    Dzisiaj Pan minister Szejnfeld ogłosił projekt ustawy o ograniczeniu
    "liczby okienek" z 3-ch do jednego przy załatwieniu stosownych
    formalności urzędowych przy zakładaniu działalności gospodarczej itp.

    Otóż kiedy otwierasz działalność gastronomiczno-rozrywkowego lokalu
    usługowego, szumnie przez się nazwanym "klubem", to czy korzystasz z
    jakiegoś okienka w jakimś urzędzie?

    A czy "otwierając działalność" mieszkania prywatnego czy korzystasz z
    tego samego okienka i w tym samym urzędzie?

    Jak to jest? Pytam szczerze, bo może rzeczywiście te wszystkie "kluby"
    działają podobnie jak agencje towarzyskie, czyli nielegalnie? W końcu
    była już tutaj mowa o tym, że to domena mafii...