    From: "news.dialog.net.pl" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ściganie z "urzędu"czy nie
    Date: Mon, 9 Nov 2009 20:27:53 +0100

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hd9j8b$vhf$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "news.dialog.net.pl" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozdział XXVII
    > Przestępstwa przeciwko czci i nietykalności cielesnej.
    > art. 217
    > par. 1
    >
    > Piotr Zawiły

    W zarysie :
    Kobieta zgłosiła na Pogotowie Gazowe rozszczelnienie instalacji gazowej
    przez gościa który grzebał na pionie podłączonym do gazu.Gość dostał
    wścieklizny, pobił ją , ale [?!] policja mimo zgłoszenia nie przyjechała
    [wigilia, ale co to ma do rzeczy?]... Na obdukcji stwierdzono "ponizej 7
    dni" i ślady pobicia... Kobieta usilnie na komisariat jeżdziła po nocy
    [wigilia!]aby składać na siłę dokumenty niezbyt chętnie przyjmowane.. Potem
    udała się do lekarza pierwszego kontaktu, ten skierował na badania dokładne
    które wykazały potłuczenie płuc [czy jakoś tak] które wzkazują na skutek
    pobicia. I 6 miesięcy zwolnienia lekarskiego-które znów kobieta składała na
    komisariacie który niezbyt chętnie to przyjmował... Teraz jest 10 miesięcy
    po fakcie, kobieta za ostatnie pieniądze opłaca prawnika , i skutkuje to
    tym, że pomalutku komisariat który przez 10 miesięcy nie zrobił
    przesłuchania świadków robi to teraz...Ja [świadek]się czuję jak oskarżony,
    niewiele pamiętam na pewno, mówi mi się, że mam nie rozmawiać z córką która
    jest po przesłuchaniu...nic z tego nie rozumiem...A pobita kobieta dostała
    na przesłuchaniu kilka dni temu pouczenie, że może prywatnie złożyc wniosek,
    bo " z urzędu " to nie jest ścigane...
    Czy na pewno ? I co może oznaczać żądanie przesłuchującego, że chce abym nie
    rozmawiał z córką która jest po przesłuchaniu jako swiadek [potraktowałem to
    jako kpine i presję na świadka- i nawet nie pytałem o sens-]?

    Nikto