  • Date: Thu, 07 Oct 2004 23:38:19 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ściągalność alimentów z zagranicy polski

    On 07/10/2004 13:29, jacobs400 wrote :
    > Użytkownik "Maciek" <s...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości

    > dziękuje za odpowiedź. Lecz oficjalnie osoba ta zameldowana jest nadal w
    > Polsce, a faktycznie przebywa za granicą u swojego kochanka. Niestety adresu
    > nie znam. Lecz czy to coś da, nawet jakbym znał adres ?

    Moim zdaniem, skoro jest zameldowana w Polsce, to zakładaj sprawę
    podając adres zameldowania. M.in. po to jest zameldowanie, żeby było
    wiadomo na jaki adres przesyłać pisma procesowe. Powinieneś dostać wyrok
    zaoczny. Skoro osoba ta nie wymeldowała się, należy domniemywać, że
    nadal przebywa na stałe w miejscu zameldowania, a pism procesowych po
    prostu nie odbiera. W ten sposób będziesz się martwił, o miejsce
    zamieszkania tej osoby z już z wyrokiem w ręku, a adres będzie potrzebny
    komornikowi do ściągnięcia zasądzonej należności.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed