eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe) › Re: sąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe)
    From: "pawelj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiad ze znajomościami i jego nielegalna budowa (trochę długawe)
    Date: Wed, 1 Jul 2009 23:02:31 +0200

    > ściana bez okien). Załatwił sobie na to jakieś papiery dzięki
    > znajomościom z lokalnymi kacykami -
    Skąd wiesz, że ma takie znajomości ?
    > ówczesnym wójtem i inspektorem budowlanym urzędu gminy. Jako, że gość
    > słynie w okolicy z chamstwa (skłócony ze wszystkim obecnymi sąsiadami -
    > wzywa policję nawet za rozpalenie grilla na sąsiedzkiej posesji) to
    > postanowiłem zrobić z nim porządek. W urzędzie gminy odmówiono mi wglądu
    > do akt motywując, że nie jestem stroną w sporze.
    A jesteś?
    > Sprawę skierowałem do urzędu marszałkowskiego i po wznowieniu
    > postępowania, 24.04.2009 uchylono wszystkie decyzje wójta (rażące
    > naruszenie prawa). Obecnie jest już inny wójt ale inspektor budowlany
    > pozostał niezmieniony (obecnie radny powiatowy z dużymi znajomościami w
    > inspektoracie nadzoru budowlanego).
    Skąd to wiesz?
    > On sam robił projekt tego spornego domu ale oczywiście podpis pod
    > dokumentem złożył inny jego kolega.
    Skąd wiesz kto robił projekt i kto go podpisał ?
    > Teraz wraz z inwestorem (inwestor prowadzi od lat zakład budowlany więc
    > wiedział doskonale, że nie zostały zachowane odległości od granic)
    > "odkręcają sprawę" jeżdżąc 2-3 razy w tygodniu do znajomków z inspekcji
    > budowlanej.
    Skąd wiesz że to znajomi i że jeździ do niego w tej sprawie dwa trzy razy w
    tygodniu ?
    > Co robić dalej i do kogo się udać?
    Skoro zacząłeś jakąś wojnę to ją prowadź. Tylko nie opieraj swoich oskarżeń
    na domysłach. Bo tego że ktoś robił projekt ale go nie podpisał to nigdy na
    pewno nie będziesz wiedział. A ty w tym poście stwierdzasz to na_pewno.
    Czyżby zawiść przez ciebie przemawiała? Czy może jakieś koleżeńskie lub
    sąsiedzkie porachunki ?

    > Czy jest w Polsce jakieś prawo stojące ponad gminnymi i powiatowymi
    > oszołomami, które skutecznie zajmie się ich lewymi interesikami i
    > układzikami towarzyskimi?
    Nie ma.

    > Pozdrawiam

    Ja również