    From: "NOA" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samobójstwo...
    Date: Sun, 23 Jun 2002 00:00:54 +0200

    witaj!!!

    jezeli jeszcze zyjesz

    w ostatnich dwoch tygodniach i ok roku temu w moim miescie popelnily taki
    akt dwie dziewczyny, bardzo mlode, ktore znalam i powiem ci jakie byly
    komentarze, jakie refleksje i kto na tym cierpi: wszyscy jednoglosnie
    stwierdzili , ze to glupota, bo nie jest sztuka odebrac sobie zycie, sztuka
    jest je odwaznie przezyc, jesli masz jakies problemy to zawsze mozna je
    rozwiazac nie ma rzeczy nie do wyjasnienia, a ucierpia na tym twoi bliscy,
    twoja matka, ojciec, moze dzieci, ukarzesz nie tylko siebie i kogos przez
    kogo to robisz. ja tez bylwalam w sytuacjach pozornie nie do przeskoczenia
    ale spotkalam na swojej drodze czlowieka ktory mi pomogl, gdybym wtedy
    zrobila taka glupote dzisiaj nie bylabym szczesliwa, a jeste a co byloby z
    moimi rodzicami , ? pewnie by tego nie przezyli, swoja smiercia zabilabym
    jeszcze dwie osoby. jezeli to zrobisz to bedziesz najwiekszym idiota na
    swiecie !!!
    jutro czeka cie lepszy dzien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    magda;((((((
    Użytkownik fajniuch <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:5...@p...onet.pl...