  • Data: 2010-01-21 11:21:35
    Temat: Re: rzecz o zwracaniu towaru
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-01-21 11:21, Użytkownik scream napisał:

    > Nie uogólniam. Albo towar jest na specjalne zamówienie albo nie jest, i
    > jest wtedy w ciągłej sprzedaży. Jeśli jest zaznaczone, że na zamówienie, to
    > wtedy zwrotu robić nie można. To nie może sie odbywać tak, że klient dowie
    > sie dopiero później że towar był na specjalne zamówienie, musi byc
    > zaznaczone wczesniej.

    Większość małych sklepów sieciowych nie ma praktycznie magazynów
    a "zapłacony" przez swojego klienta towar zamawiają z dostawą
    nie do własnej "siedziby" a na adres klienta który towar
    zakupił. Tak sprzedają 99% swojego asortymentu i teraz taki
    towar jest sprowadzany na zamówienie i jeśli tak to czy
    jest obowiązek informowania o tym klienta ?