    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwód - słub konkordatowy
    Date: Wed, 22 Jan 2003 08:59:45 +0100

    Dlaczego podpisujesz sie moim podpisem?
    Jakos trzeba to rozwiazac bo nie moze byc dwoch takich samych podpisow.

    "AJA" <m...@g...pl> wrote in message news:b0lerr$5n2$1@news.tpi.pl...
> [...]

    <ciach>

    <ciach>

    > Co do kosztów nie wiem jakie mogą Wam ustalić ostatecznie, bo to zależy od
    > zarobków (można ubiegać się o zwolnienie jeśli jest się np bezrobotnym).

    A to dobre, a to niby dlaczego maja umazac koszty postepowania rozwodowego?
    Z tego co wiem i slyszalem to odpoweidz bywa taka ze skoro chcecie rozwod to
    trzeba sobie na niego odlozyc kase.

    BTW mam nadzieje ze nie umazaja w POLSCE kosztow rozwodow dla tych co kasy
    nie maja. Bo niby dlaczego mam ja za to placic.

    Pozdrawiam
    AJA