  • Data: 2005-01-09 12:19:11
    Temat: Re: roztrzepany nieprzyjemny policjancik - zabral dokumenty!!!
    Od: lanfaust<x...@y...zz> szukaj wiadomości tego autora

    > niewinność pewnie orzeczesz ty lub sąd :)

    orzeknie sąd, ja nie jestem od orzekania o winie czy niewinności,

    > bylo tak: wymiana zdan pod knajpa, pojawia sie policja, oponenci
    zeznaja ze
    > kolega prowadzil pojazd po wplywem 1,8 promila ... i zabrali pj (w
    koncu
    > oswiadczenia nawalonych swiadkow...)
    > moju

    Mieli do tego prawo. to że świadkowie byli po spożyciu alkoholu nie
    powoduje automatycznie, ze ich zeznania są niewiarygodne, o tym
    rozstrzygnie sąd.

    co do skargi na policjanta to co możesz zrobić napisał Ci Robert
    Tomasik.
    jednak nie licz, że policjant stanie przed sądem, czy zostanie
    zwolniony z pracy bo nie ma do tego przesłanek. upomnienie to chyba
    wszystko co można z tego wyrzeźbić.

    Lanfaust
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    -> http://usenet.pomocprawna.info