    From: "Łukasz N" <l...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa
    Date: Tue, 31 Oct 2006 16:57:35 +0100

    Bez wzgledu na to czy masz obronce czy tez nie musisz sie stawic
    przynajmniej na pierwszej rozprawie.

    Unikanie sadu nie ma zadnego sensu - a w wiekszosci przypadkow powoduje
    tylko niepotrzebna komplikacje sprawy.

    Jesli juz naprawde nie mozesz/nie chcesz stawic sie na ten wyznaczony termin
    rozprawy czym szybciej pisz do sadu prosbe o zdjecie sprawy z wokandy i
    wyznaczenie innego terminu. Musisz jednak uzasadnic dlaczego nie mozesz sie
    stawic w tym dniu w sadzie - np. wyjazd sluzbowy, osobista opieka nad
    dzieckiem, itp.

    Co do meritum sprawy bedzie latwiej podpowiedziec jak bronic sie jesli
    podasz dokladnie zarzut jaki Ci stawiaja wraz z kwalifikacja czynu (z
    ktorego artykulu)
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl