  • Data: 2003-06-21 06:53:09
    Temat: Re: rozliczenie roczne - zapomniałem
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proponuje złożyć pismo wyjasniajace i prosić o przychylne załatwienie
    > prosby...wcale nie są naliczane duze kwoty jak podasz sensowny powod,który
    > spowodował zwłoke...

    Kiedyś mój wspólnik w S.C. nie złożył w terminie w piątek PITa-5 (
    zapomniał ) a w poniedziałek. Po wezwaniu i rozmowach wyjaśniających
    zaproponowano samoukaranie w wysokości 500 zł i postępowanie nie zostanie
    wszczęte. Tak było kilka lat temu w Szczecinie gdy była wysoka "ściągalność"
    naszego US na tle innych w Polsce ;-))))). Natomiast żona ryczałtowiec kilka
    dni spóźniła się z informacją półroczną chyba PIT-27 lub 28 (składany w
    lipcu obecnie zlikwidowany) i pani podpowiedziała aby się samoukarała 200 zł
    i będzie OK . Nic z tego, przyszło pismo z jakiejś komisji weryfikującej czy
    kontrolnej US iż ta kwota jest za niska i proponują dopłatę do 500,- , cóż
    pozostało ;-))). Od tamtego czasu (to było ponad 5 lat temu) pilnujemy się
    ale i przepisy się pewnie zmieniły. Te pity były zawsze składane przed
    wykryciem braku przez US.
    Pozdrowienia Andrzej