  • Data: 2013-09-04 14:50:26
    Temat: Re: rola notariusza
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 01:02, p47 pisze:

    > Różnica nawet w w/w umowach mogą być, np. aby skorzystać w pewnej
    > ochrony, jaka daje najem okazjonalny trzeba m.in. umowe sporządzić w
    > formie aktu notarialnego.

    Dla uściślenia, coby powyższe zdanie nt.najmu okazjonalnego kogoś nie
    zwiodło, że to niby wówczas właścicielowi nic nie grozi,- napisałem, iz
    najem okazjonalny daje PEWNĄ ochronę praw właścicielskich w sensie, ze
    daje jakąś tam dodatkową ochronę, a nie, że ta ochrona jest nie do
    podważenia przez cwaniaków.