  • Data: 2008-07-04 21:09:42
    Temat: Re: robienie zdjec kobietom na ulicy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jul 2008, Johnson wrote:

    > No właśnie taki miałem zamiar. Chciałem oddać lepiej sens.

    ...po czym opieprzyłeś grupowicza GRUPA za to, że pisze
    iż Twój tekst ma inne znaczenia a przecież to jest oczywiste :)

    > Moim zdaniem w pierwszej wersji "niestety" dotyczyło tego że mam wiedzę,

    Jak chodzi o mój odbiór, to wersja szerszenia dotyczyła tego
    że czytać trzeba.
    Całkiem w stylu ustawy o VAT: z różnych powodów chęci brak, ale
    nieznajomość jest groźna.

    > a jak rozumiem sens miał być takie, że niestety nie dotyczy tego że
    > mam wiedzę, ale mojego zachowania. I moim zdaniem taki sens ma zdanie
    > zaproponowane przez mnie.

    Wiem, ale IMVHO nie można wprost przenieść przyczyny (tego że
    ktoś ma zastrzeżenia do czyjegoś zachowania) na skutek (czyli
    że w sumie czuje się zaklinczowany, bo z chęcią by nie czytał
    ale nie można sobie na to pozwolić zamierzając zachować obiektywizm
    oceny), a sam odebrałem "streszczenie" szerszenia właśnie
    w ten sposób.

    > Ja co prawda polonistą nie jestem, ale uważam inaczej, czyli tak jak
    > wyżej napisałem.

    OK.
    Szerszeń wziął i streścił się za bardzo, w sumie wypada poczekać
    która interpretacja mu się spodoba ;)

    pzdr, Gotfryd