eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworezygnacja z zakupu › Re: rezygnacja z zakupu
  • Data: 2010-06-08 14:01:17
    Temat: Re: rezygnacja z zakupu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-06-2010 15:50, TOM pisze:
    >>> Witam,
    >>> klient zamawia towar, ktory ma zostac wyslany za pobraniem.
    >>> Klient nie odbiera towaru (z przeswitu paczki nie odpowiada mu kolor)
    >>> paczka
    >>> wraca, wraz z towarem i faktura.
    >>
    >> I co w związku z tym?
    >
    > Przepraszam, musialem wyjsc i nawet nie spodziewalem sie ,ze post zostal
    > wyslany :)

    Żeby wysłać posta trzeba kliknąć "wyślij" czy co tam Twój czytnik
    sugeruje. Sam się nie wysyła.

    >
    > Pytanie brzmi:
    > czy kupujacy moze zostac zmuszony do zakupu zamowionego towaru?

    Nie.
    Ba, on mógł odebrać, obejrzeć i zwrócić w ciągu 10 dni i Ty byś mu
    musiał bez gadania pieniądze oddać.

    > Czy sprzedawca moze domagac sie jakiejkolwiek rekompensaty itp. ?
    Nie.

    > Co zrobic z nieodpowiedzialnym kupujacym?

    To samo co z deszczem który pada. Możesz sobie poprzeklinać.

    Może wrzuć w googla "prawa konsumenta przy sprzedaży wysyłkowej".

    Dowiesz się wielu nowych rzeczy (które powinieneś wiedzieć ZANIM się
    zabrałeś za ten biznes).


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.06.10 14:09 to
  • 08.06.10 15:24 witek
  • 08.06.10 15:26 witek
  • 08.06.10 18:05 TOM

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1