  • Data: 2004-09-19 15:37:39
    Temat: Re: renta rodzinna a możliwość zarabiania ?
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wektor <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cifn80$2np$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Tylko na podstawie umowy o dzieło.

    dziękuję za odpowiedź i mam dodatkowe pytanie

    czy ta odpowiedź jest pewna na 100% ?

    trochę pogrzebałem w międzyczasie w sieci a mój znajomy popytał w ZUS

    z tego co się dowiedzieliśmy, każdy zarobek, który dolicza się o dochodu ma
    wpływ na przekroczenie pewnego progu, który zmusza do zwrotu renty

    tak więc prosiłbym o dodatkowe informacje, może podstawę prawną,
    stwierdzenia, że można zarabiać w oparciu o umowę o dzieło

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )