    From: Aska24 <A...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: renta a staż
    Date: Mon, 09 May 2005 21:00:48 +0200

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):

    > Bosz... Jaki dziwny? Staż, o którym jest tutaj mowa jest dla osób
    > bezrobotnych - masz dochód to nie jesteś bezrobotnym.
    >
    > 3m się.

    Dziękuję za odpowiedż :)
    Widzę,że żnasz się na temacie, wobec tego mam jeszcze małe pytanko.Nie
    chciałbym bardzo czekać z rejestracją aż do września, rzeczywiście
    póżniej może już nie być naboru na ciekawy staż. Wobec tego moje pytanie
    brzmi: czy jest możliwość zmniejszenia renty do takiej kwoty aby móc
    zapisać się do pup jeszcze w czerwcu, zaraz po skończeniu szkoły? Jeżeli
    nie przekracza się pewnej kwoty wtedy można się zarejestrować. Nie wiem
    jednak czy taka zmiana ma sens? Ps. przypomnę, że rentę mam do września.
    Pozdrawiam.