eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowy › Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Date: Wed, 11 Jun 2003 16:31:51 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 29
    Message-ID: <n...@z...router>
    References: <bc1nkd$pgb$1@inews.gazeta.pl> <bc1u3u$atq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bc41or$30o$1@inews.gazeta.pl> <3...@p...onet.pl>
    <bc44uo$bje$1@inews.gazeta.pl> <bc6ll6$8hr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bc6nqf$j30$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 218.186.140.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1055321093 10295 218.186.140.82 (11 Jun 2003 08:44:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Jun 2003 08:44:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:149726
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <bc6nqf$j30$1@inews.gazeta.pl>, Beta wrote:
    > W internecie już szukałam, ale większość sensownych serwisów prawniczych
    > jest płatnych. I tak jużwpakowałam w to 300 zł bo zrobiłam ekspertyzę stanu
    > drzwi u rzeczoznawcy - tak mi doradziła Insplekcja, żeby "w razie czego mieć
    > podstawy do roszczeń". Ale drzwi już nie ma, więc i ekspertyza jest do
    > wyrzucenia.

    Nie jest, bo w końcu dotyczy ona tego co zakupiłaś a nie tego co łaskawie
    po naprawie dostaniesz.

    > Poszłabym jeszcze do jakiegoś prawnika (może adwokata?) ale nie wiem czy
    > jest sens, wywalę kolejne 200 (??) złotych.

    Nie ma sensu. Załatw to sama.

    > Poza tym boję się że w ogóle tych drzwi nie dostanę, albo dostanę jakieś
    > niedorobione albo się znowu skurczą w sezonie grzewczym, a rękojmia ich nie
    > obejmie. Po prostu nie wiem co mam zrobić. Czekam jeszcze aż zastanę tę
    > kobietę z Inspekcji, może ona coś doradzi.

    Wyślij firmie pismo, że z powodu rażącego przekroczenia terminu naprawy
    (podeprzyj się tu odpowiednimi art.) odstępujesz od umowy. W piśmie
    zażądaj również zwrotu gotówki za owe wspaniałe drzwi i pokrycia
    wszystkich poniesionych w związku z tą sprawą kosztów. Załącz kserokopie
    rachunków dokumentujących poniesione wydatkoi. Wyznacz im termin zapłaty.
    Jeśli zdecydujesz się na tą drogę to możemy dopracować szczegóły pisma.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1