  • 1. Data: 2006-02-20 09:57:10
    Temat: reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    Witam
    Kupiłam kiedyś buty firmy Ecco. Potem ten sklep zlikwidowali. W jednym bucie
    pękła podeszwa a buty są jeszcze na gwarancji. Co mogę zrobić by je
    reklamować, czy jest w ogóle jakaś możliwość w przypadku likwidacji sklepu,
    w którym dokonano zakupu danego towaru.
    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam. Marta

  • 2. Data: 2006-02-20 15:15:14
    Temat: Re: reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Ferne Oleane napisał(a):
> [...]
    > pękła podeszwa a buty są jeszcze na gwarancji. Co mogę zrobić by je
    > reklamować, czy jest w ogóle jakaś możliwość w przypadku likwidacji sklepu,

    teoretycznie zależy od tego kto prowadził sklep, kto wystawił gwarancję
    - skoro piszesz o takiej

    KG

  • 3. Data: 2006-02-20 17:52:02
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    kam napisał(a):

    > teoretycznie zależy od tego kto prowadził sklep, kto wystawił gwarancję
    > - skoro piszesz o takiej

    Chodzi przede wszystkim o to, że jeśli jest to gwarancja producenta
    (firmy Ecco), to gwarant Ci się nie zlikwidował.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 4. Data: 2006-03-01 03:52:01
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sklepu,
    > w którym dokonano zakupu danego towaru.
    > Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam. Marta

    :))))))
    varos