eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › reklamacja emailem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2006-10-21 20:17:04
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tristan wrote:
    > Przygotować Ci Twoją odpowiedź na mój list? Przecież list elektroniczny jest
    > tylko strumieniem danych tekstowych i wygenerowanie dowolnego listu zajmuje
    > kilka do kilkunastu minut.

    Przygotuj. Skonfrontujemy ją z logami serwerów wymienionych w nagłówkach
    Received (dla odsiania fałszywek) i dojdziemy do (na przykład) adresu
    Neostrady w mieście, w którym danego dnia z całą pewnością nie byłem (na
    co będę miał dowody).

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+


  • 12. Data: 2006-10-22 09:44:36
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 21 października 2006 20:53
    (autor PiotRek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ehdqbi$mhj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:ehdms0$jte$1@serwus.bnet.pl...
    >> A nagłówki są gdzie? W pliku tekstowym na moim dysku. Jeżeli jakikolwiek
    >> sąd by to uznał, to znaczy że żyjemy w średniowieczu.
    >
    > Ale jest m.in. nagłówek "Message-ID", który można porównać
    > z logami z serwera (parę innych rzeczy również).

    Ale jakiego serwera? Jak rozumiem, prokuratura musiała by wydać nakaz
    udostępnienia logów przez podmioty obsługujące serwery nadawcy i odbiorcy.
    O ile takie logi są i zawijarka ich po kilku dniach nie zawinęła do kosza.

    --
    Jego Ponurość Tristan


  • 13. Data: 2006-10-22 09:45:59
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 21 października 2006 22:17
    (autor Paweł Sakowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ehdv80$je6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tristan wrote:
    >> Przygotować Ci Twoją odpowiedź na mój list? Przecież list elektroniczny
    >> jest tylko strumieniem danych tekstowych i wygenerowanie dowolnego listu
    >> zajmuje kilka do kilkunastu minut.
    >
    > Przygotuj. Skonfrontujemy ją z logami serwerów wymienionych w nagłówkach
    > Received (dla odsiania fałszywek)

    A jak skonfrontujesz? Te logi nie są publikowane.

    --
    Jego Ponurość Tristan


  • 14. Data: 2006-10-22 09:46:49
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 21 października 2006 22:17
    (autor Paweł Sakowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ehdv80$je6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tristan wrote:
    >> Przygotować Ci Twoją odpowiedź na mój list? Przecież list elektroniczny
    >> jest tylko strumieniem danych tekstowych i wygenerowanie dowolnego listu
    >> zajmuje kilka do kilkunastu minut.
    >
    > Przygotuj. Skonfrontujemy ją z logami serwerów wymienionych w nagłówkach
    > Received (dla odsiania fałszywek)

    A jak skonfrontujesz? Te logi nie są publikowane. Musiano by więc uruchomić
    potężną aparaturę śledczą. Nie wiem czy dla prostego realizowania
    reklamacji to się uda.

    --
    Jego Ponurość Tristan


  • 15. Data: 2006-10-22 13:04:37
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tristan wrote:
    >>> Przygotować Ci Twoją odpowiedź na mój list?
    >> Przygotuj. Skonfrontujemy ją z logami serwerów wymienionych w nagłówkach
    >> Received (dla odsiania fałszywek)
    >
    > A jak skonfrontujesz? Te logi nie są publikowane.

    Jeśli wystąpi na liście mój dostawca (a dla dobrej podróbki powinien),
    to osobiście go poproszę o ujawnienie. Zresztą logi nie są koniecznie
    niezbędne. Np. przy ciągu:

    - mój MX
    - smtp.onet.pl
    - Neostrada w Radomiu
    - coś w Chinach
    - coś w Kazachstanie
    - ...

    Od ręki widać gdzie zaczynają się fałszywki (nie ma żadnego powodu, żeby
    Chiny do mnie przez Radom słały maile).

    > Musiano by więc uruchomić
    > potężną aparaturę śledczą. Nie wiem czy dla prostego realizowania
    > reklamacji to się uda.

    Nie dla realizowania reklamacji. W sprawie karnej o fałszowanie dowodów.

    EOT proponuję, bo NTG

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+


  • 16. Data: 2006-10-22 13:14:00
    Temat: Re: reklamacja emailem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tristan wrote:
    > Jak rozumiem, prokuratura musiała by wydać nakaz
    > udostępnienia logów przez podmioty obsługujące serwery nadawcy i odbiorcy.
    > O ile takie logi są i zawijarka ich po kilku dniach nie zawinęła do kosza.

    Zawijanie po kilku dniach do kosza logów świadczących o tym, że to co
    rozsyłasz pochodzi od kogoś innego jest a) skrajnie nierozważne, b)
    gdzieniegdzie zabronione.

    --
    +---------------------------------------------------
    -------------------+
    | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    | who can count up to 1023 on his fingers. |
    +---------------------------------------------------
    -------------------+

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1