eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja- co dalej? › Re: reklamacja- co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.onet.p
    l!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja- co dalej?
    Date: 27 Sep 2002 01:00:01 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 37
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <amvks6$pun$1@info.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1033081201 24697 192.168.240.245 (26 Sep 2002 23:00:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Sep 2002 23:00:01 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.76.1.158
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:108365
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Widzi Pani z obuwiem jest tak, iż zasada jest jezeli skep wystepuje do
    rzeczoznawcy o wydanie opinii jest ona wydawana na korzysc slepu jesli czyni to
    konsument sprawa wyglada analogicznie jednak w przeciwna strone. Nie ma to nic
    wspolnego z rzeczywistoscia i sprawiedliwoscia - w przewazajacej meirze
    przypadkow z jakimi mialem do czynienia.

    Nie powiem co powinna Pani zrobic albowiem nie mam do tego uprawnien moge tylko
    odpowiedziec co uczynilbym na Pani miejscu. Przede wszystkim mialbym 2 drogi.

    (1) Zanosze przedmiotowe obuwie do rzeczoznawcy - adres uzyska Pani od PIHu -
    prosze o wydanie opinii w sprawie oraz z ta przychylna dla mnie opinia skladam
    zgloszenie reklamacyjne w sklepie. Pisemne zawiadomienie o wadzie, nie podaje
    nr telefonu tylko adres do korespondencji oraz nie zgadzam sie na koniecznosc
    stawiennictwa w sklepie celem powziecia informacji co do sposobu rozpatrzenia
    reklamacji. Wszystko to obarczam stosownym pismem (jesli bedzie problem z
    checia napisze dla Pani) Po tych czynnosciach czekam 21 dni jesli w tym czasie
    nie przyjdzie do domu zawiadomienie listowne kupuje szampana i ciesze sie z
    wygranej sprawy jesli przyjdzie odmowa uznania reklamacji za zasadna
    powiadamiam PIH, lub jeszcze lepiej Miejsciekgo Powiatowego Rzeznika Praw
    Konsumentow - wystapi o przeprowadzenie mediacji ze sprzedawca jesli Ten odmowi
    MRK pomoze w zgromadzeniu dokumentacji wypelnieniu formularzy i kieruje sprawe
    do sadu koszta ok 50 pln

    (2) Nie bawie sie w zglaszanie wnioskow reklamacyjnych wykorzystujac korzystna
    pozycje powiadamiam PIH, MRK, Federacje Konsumentow pisze stosowne pismo ktore
    opatrzone zostanie pieczecia Federacji w ktorym opisuje stan faktyczny doreczam
    je MRK oraz sprzedawcy i tj. powyzej albo sad polubowny mediacje albo sad
    powszechny

    ODWAGI ktos wreszcie musi powiedziec dosc.

    Sluze pomoca 0505 863 673


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1