    From: "Sebastian" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - butow - pilne - prosze o pomoc
    Date: Sat, 30 Nov 2002 00:06:53 +0100

    Użytkownik "Alki" <a...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    news:as84kb$12a$1@news.tpi.pl...
    > witam
    > zakupilem buty (300 pln) w sklepie, po 2,3 razach noszenia stwierdzilem ze
    > skura na butach jest roznego gatunku co powodowalo rozny stopien zuzycia
    > butow (bylo to widoczne po 3 danich chodzenia), jeden but byl zdecydowanie
    > bardzije zuzyty od drugiegi, roznily sie rowniez odcieniem.
    >
    > Zglosilem reklamacje (zazadalem wymiany na nowa pare badz zwrotu
    pieniedzy),
    > reklamacje uwzgledniono w nastepujacy sposob: rzeczoznawca dopatrzyl sie
    > roznicy i przyznal mi racje, jednak nie dostalem zwrotu pieniedzy ani
> [...]
    adres lub telefon znajdziesz w internecie wpisz w wyszukiwarce hasło
    konsument) oni udzielą Ci bardzo kompetentnej i wszechstronnej informacji
    jak dochodzić swoich praw, powiedzą Ci nie tylko co możesz w swojej sytuacji
    zrobić ale też gdzie się udać z interwencją ile to będzie trwać i kosztować.
    To jest najwłaściwsze miejsce gdzie możesz szukać pomocy ( jest ona darmowa)
    a takie tam " porady " połowiczne i teoretyczne nic Ci nie dadzą . W biurze
    rzecznika powiedzą ci czy sklep miał racje a jeśli nie miał to co, krok po
    kroku trzeba zrobić a chyba takich informacji poszukujesz
    pozdrawiam i życzę sukcesu w " walce" z nieuczciwym sprzedawcą
    Kasia