eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklama firmy › Re: reklama firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklama firmy
    Date: Mon, 15 Nov 2004 23:03:30 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <cnb941$37l$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <cnadfe$gvk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ajb246.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1100556225 3317 83.25.235.246 (15 Nov 2004 22:03:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Nov 2004 22:03:45 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    In-Reply-To: <cnadfe$gvk$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.2) Gecko/20040803
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:255414
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11/15/2004 3:11 PM, adi wrote:
    > witam
    >
    > 1) czy moge rozreklamowywac firme ktora na dzien dzisiejszy jeszce nie
    > istnieje i nie jest zarejestrowana ?? - bedzie, ale niedlugo.
    >
    > jak to wyglada??

    Na reklamie umieszcza się zwykle napis (jeżeli to np. ulotka) że nie
    stanowi ona oferty w rozumieniu k.c. czyli nie zobowiazuje do dostawy
    czegoś tam w takiej a takiej cenie itd.

    Jedna z agencji reklamowych swego czasu reklamowała rzecz nieistniejacą,
    by sprawdzić, czy jest zapotrzebowanie na coś, co jest jedynie
    odpowiednio podane - skoro nie zostało to spenalizowane, to zapewne i Ty
    pozostaniesz bezkarny - chociaż trudno proceder taki uznac za zgodny z
    etyką kupca rejestrowego.

    Czytając historię Microsoftu stwierdzisz, że promowanie produktu, który
    nie istnieje było jednym z filarów sukcesu - konkurencja chciała
    reklamowac to co juz ma, Bill reklamował to, co dopiero bedzie więc był
    krok do przodu.

    Dla pełnego bezpieczeństwa możesz powołac się na eksperyment gospodarczy
    (małymi literami napis, że np. produkt ma charakter eksperymentalny) w
    takiej sytuacji uwalniasz sie od odpowiedzialności karnej, a cywilnie
    nikt cie nie zaatakuje za niemozność wywiązania się z reklamy - chyba że
    idiota, ale tych należy unikać bez względu na czas i miejsce.

    Pzdr: Catbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1