  • Data: 2004-07-13 08:54:53
    Temat: Re: reklama.
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > W Tesco w Bielsku-Bialej widzialem przy wejsciu na hale duza tablice z
    > porownaniem cen u nich i w dwoch innych hiper w miescie.

    w sumie mnie tez interesuje jak ta ustawa wyglada.

    Powiedzmy ze istrnieje biouro matrymonialne ktore kreci taka reklame:,
    pokazana jest tpsa i jej haslo, TPSA zbliza ludzi, najtanszy abonament 30
    zl.
    pozniej
    Biuro matrymonialne zbliza ludzi, abonamenmt 20 zl

    i czy zgodnie z ustawa bylo by to legalne? Nie chodzi mi na chlopski rozum ,
    ale z prawnego punktu widzenia?

    P.