  • Data: 2009-10-24 17:05:52
    Temat: Re: pytanko odnośnie nałożenia kary za złe parkowanie
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > http://www.rp.pl/artykul/4,382156_Prywatny_mandat_za
    _zle_parkowanie.html

    "Przeciwko reszcie przygotowywane są pozwy sądowe. Podstawą prawną będą
    przepisy kodeksu cywilnego o bezpodstawnym wzbogaceniu się."

    Durniejszej podstawy chyba nie mogli wymyślić w tym przypadku...

    - Nikogo nie zmuszam, aby stawał na moim gruncie. Jeśli to robi, to
    godzi się przystąpić do umowy i ponosić opłatę 50 zł. Jeśli jej nie
    wnosi, to się wzbogaca, bo nieodpłatnie korzysta z mojego mienia. To
    zachowanie kierowców nie różni się niczym od jazdy na gapę - mówi syndyk.

    To jak ktoś jedzie na gapę, też się bezpodstawnie wzbogaca? To pytanie
    nie do Ciebie, tylko retoryczne :)

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl