    From: "tomaszek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytaniw w sprawie potracenia pieszego
    Date: Wed, 16 Jan 2002 15:45:51 +0100

    dzieki za szybka odpowiedz

    > jaki stan faktyczny ustaliliście po zdarzeniu ? czy była mowa o czerwonym
    > świetle ? czy pisaliście cokolwiek ?
    nic nie pisalismy, w zasadzie tez nic nie zostalo ustalone...

    > ilu jest świadków, których on jest w stanie przedstawić ?
    bylo kilku pieszych, ktorzy nie weszli na jezdnie, ten jeden wyrwal przed
    grupe, ale zaden z nich nie zostal po zdarzeniu. ja jechalem z jednym
    znajomym, zona pozniej widziala faceta (jakies 15 minut pozniej, gdy go
    odwiozlem pod bar...)
    jezeli nie wymysli swiadkow, to raczej nie ma nikogo ... no chyba ze kumple
    z knajpy powiedza, ze byli wtedy na skrzyzowaniu ...

    > ilu jest świadków, którzy zaświadczą na twoją korzyść ?
    jeden ze mna jechal, drugi widzial (ale nie rozmawial i nie wachal) faceta
    po sprawie. odszedl bez problemow

    > to są chyba teraz najistotniejsze rzeczy
    niestety to pierwsze takie zdazenie w moim zyciu i nie dzialalem zbyt
    przytomnie (brak protokolu :((( )

    dzieki ...
    Tomaszek

    > greg