    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytaniw w sprawie potracenia pieszego
    Date: Wed, 16 Jan 2002 15:32:52 +0100

    cześć
    jaki stan faktyczny ustaliliście po zdarzeniu ? czy była mowa o czerwonym
    świetle ? czy pisaliście cokolwiek ?
    ilu jest świadków, których on jest w stanie przedstawić ?
    ilu jest świadków, którzy zaświadczą na twoją korzyść ?
    to są chyba teraz najistotniejsze rzeczy
    greg
    Użytkownik tomaszek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a241uq$bvv$...@p...warman.nask.pl...