  • 1. Data: 2003-03-10 19:53:10
    Temat: pytanie o rente
    Od: "MaciejG" <j...@p...onet.pl>

    witam.
    od czterech lat pobieram rentę po zmarłym ojcu, mam w tej chwili 24 lata,
    studiuje. Jestem na ostatnim semestrze studiów dziennych, kończy sie on we
    wrześniu 2003. W tej chwili nie chodzę na zajęcia (ostatni semestr jest
    przeznaczony na pisanie pracy dyplomowej), w związku z tym podjąłem prace,
    do tej pory "na umowę zlecenie". Ostatnio pracodawca zaproponował mi pełen
    etat. I tu nasuwa sie pytanko, skoro jestem studentem, ale podejmę te prace
    na pełen etat, to czy nie cofną mi renty? Czy jest to zależne od wysokości
    zarobków? Wiem ze sa jakieś progi, chyba 1440zl (zabranie iluś tam % renty)
    i ponad 2000zl (zawieszenie renty). Jest ktoś kto Sie na tym wszystkim zna?
    Sprawa pilna, czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.

    --
    pozdrawiam
    MaciejG

    GG 521505

  • 2. Data: 2003-03-10 21:08:51
    Temat: Re: pytanie o rente
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "MaciejG" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    zna?
    > Sprawa pilna, czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.

    Nie możesz przekroczyć progów. O wysokość dopytaj się w ZUS-ie.